Saturday, January 28, 2012

on-wheel and conventional tyre balancing



normal nye balancing machine


on-wheel balancing



ni adalah dua cara balancing ktayar kete..yg on wheel tu aku br je try last month...kat kl... sbb nyer,kete aku steering dier goyang once da cecah 70 KMPH and over... mmg logiknya disebabkan balancing tyr yg x betul la kn?

tp yg aku hangin nya..aku gi kt satu kdai ni area gombak setia... die ade ofer on-wheel nie..aku citer prob aku, die kta lau wat ni konfem ilang. aku wat la. RM60. pastu? goyang jgk... saket hati aku..

tp salah aku jgk laa... duk klate, wat kt kl. so aku xde can nk gi komplen or suh diorg betulkan semula.

balik klate, wat yg biasa ni... RM20. Setel!

So, beringat la sesape yg ade deal kt kdai nie.. hati2
diorg nk duit jer...ade yg repair kete wat cincai2 jer..

adioss...

No comments: