Saturday, January 28, 2012

exam untuk penguasa kastam wk1-1

semenjak dua menjak ni rmai giler duk ty aku tips utk exam nie... so, ni je yg bole aku btau...

exam ade 5 bhgian...

A-pengetahuan am
B-matematik(form 5 nyer)
C-Kemahiran menyelesaikan masalah
D-esei BM
E-esei English

xde tips sgt la kot...

cuma utk esei tu, masa aku dlu... seingat2 aku la (aku ni pyh nk ingt mende2 xpenting) hehehe
esei BM aku tajuk angkasawan (sbb time tu tgh hangat cite angkasawan kite tu)

esei English lak pasal rasuah...

aku belasah je sumer tue... yg penting...korang tau nk hujah pasal isu tue...setuju ke x? kesan..punca...mcm SPM dlu..kn?

nak best lg...korg tgk la berita, baca paper... make sure aware ngn isu2 semasa...

lg satu...lau nk lg smooth, utk bahagia Maths tue...korang wat la exercise terutamanya bahagian kira2 pecahan tu..time aku dlu byk giler soklan pecahan..otak da berkarat..nk congak2 sifir simple pn terbantut2...hehehe

adioss...

No comments: