Monday, April 9, 2012

koleksi driver bangang malaysia

yang ni sgt selfish... jalan jammed sbb traffic light kt depan tu merah...time after office hour...aku baru kuar gate tempat keje...nak masuk jalan nie...die struggle block xbg aku kuar...naseb bek kete belakang kete ni prihatin, bagi laluan kt aku... ngko xbg aku laluan pun...bukan ko boleh gerak redah jalan tu... !@#$%

ni driver kete mewah yg macam !@#$! org len beratur die mencelah kot kiri...pastu himpit sampai org kene bagi jalan kt die... sumpah lau aku jumpe kete ni aku calarkan...

yang ni lebih kurang sama cam kat atas tue... kt traffic light untuk corner kanan dr simpang 3 org lain sume beratur 1 line... driver perdana yg bangang ni ngn selamba parking tepi deretan kete, block laluan asal belah kiri [jalan 2 lorong]...pastu bila ijau, die himpit curi jalan...aku baggi je sbb xperlu nk berebut2 mcm bangang nie...

parking kete macam nk parking hummer smpi ambik 2 petak??? haiyaa....

No comments: