Wednesday, February 8, 2012

Pok Tih di Merapuh untuk usaha dapatkan barang yang dicuri orang

Tak tahu nak mula macam mana... semalam aku gi kt tmpt ejen insurans...report kehilangan moto aku tue... lepas setel sume urusan...ade sorang brother nie tahan aku before aku kuar opis tue...

"abe ile muto ko?"
"ho..."
"muto gapo be?"
"LC"
"emm nk oyak nie jah...."

Brother tu citer la kt aku... die gi opis tu nk report, moto die yg ilang dah jumpe balik...
die ilang ex5... ade orang suruh die gi jumpe Pok Tih orang alim area Merapuh... 

Orang cakap byk dah kes ilang barang, lepas jumpa Pok Tih... Dpt balik...

"InsyaAllah..."

brother tu bagitau die mula-mula mmg ragu2 jugak laa... tapi usaha la kan? xrugi mencuba...

so, aku ni xtahu laaa... tgk je keadaan macam mana... lau tergerak nk gi jumpe..aku gi laa...

hehehe...

Tp skarang pun aku doa jugak sendiri2 supaya pencurik tu pulangkan moto aku...

Pulangkannnnnn!!!

Adioss!

No comments: